Ray Bradbury - "baigiau biblioteką būdamas dvidešimt septynerių""

Papildykime mūsų citatų rinkinį dar vienu nuostabiu žymaus rašytojo-fantasto Rėjaus Bredberio pasisakymu:

Aš esu bibliotekininkas. Aš atradau save bibliotekoje. Nuėjau į biblioteką, kad save atrasčiau. Kai įsimylėjau bibliotekas, man buvo tik šešeri. Biblioteka uždegė visus mano norus sužinoti - pradedant nuo dinozaurų ir baigiant Senovės Egiptu. 1938 metais, kai baigiau vidurinę mokyklą, pradėjau eiti į biblioteką vakarais tris kartus per savaitę. Aš ėjau ten kas savaitę apie dešimt metų ir 1947-aisiais, maždaug tuomet, kai vedžiau, supratau, kad viską padariau. Taigi aš baigiau biblioteką būdamas dvidešimt septynerių. Supratau, kad biblioteka yra tikroji mokykla.

WELLER, Sam. Ray Bradbury - the art of fiction. Paris Review [interaktyvus]. 2010, spring, no. 192 [žiūrėta 2012 m. rugpjūčio 10 d.]. Prieiga per internetą: http://www.theparisreview.org/interviews/6012/the-art-of-fiction-no-203-ray-bradbury

Komentarai

Populiarūs įrašai