laiškas iš Vokietijos

Kodėl studijuoji bibliotekininkystę ir informaciją? Dar prieš pradedami kurti šį tinklaraštį to paklausėme trečiakursio Edvaldo Baltrūno, kuris mums atsiuntė laiškelį iš Vokietijos ir pasidalijo nuotraukomis iš "tolimųjų kraštų" :):

Sveiki!

Esu Edvaldas, jau trečius metus iš eilės studijuoju Bibliotekininkystės ir informacijos mokslus. Įstojau čia, nes norėjau studijuoti Komunikacijos fakultete, kurį pasirinkau dar besimokydamas mokykloje. Pamenu savo džiaugsmą, kai sužinojau, jog įstojau. Tačiau nemanykite, kad tas džiaugsmas taip ėmė ir praėjo besimokant :). Komunikacijos fakultetu, o konkrečiai šia studijų disciplina esu labai patenkintas. Daug kam atrodo, jog ši studijų programa yra pasenusi ir nereikalinga, bet tai tik mūsų visų galvose įstrigusio surūgusio bibliotekininko įvaizdis. Iš tikrųjų bibliotekininkystė ir informacija apima be galo platų žinių bagažą, o kas svarbiausia - tai įdomu ir vertinga! Besimokant čia galima pasinaudoti ilgu sąrašu galimybių kažkur sudalyvauti, sužinoti nematytų dalykų, o kas, mano manymu, įdomiausia - pasaulio pamatyti :) Pats savo kailiu išbandžiau, kas yra ERASMUS, pusmetį gyvenau Bulgarijoje. Grįžęs namo parsivežiau didžiulį lauknešėlį naujų pažinčių, draugų, kelionių įspūdžių po šalį ir ne tik. Šalių, kur galima išvykti, sąrašas tikrai ilgas - Švedija, Suomija, Vokietija, Italija, Portugalija ir daug daug kitų. O ar žinojote, kad Bibliotekininkystės ir informacijos mokslų šakos renginių Europoje bene daugiausia? Visų galimybių juose sudalyvauti net ir norėdamas negali išnaudoti! Visgi aš labai stengiuosi: du kartus dalyvavau BOBCATSSS, kasmetiniame Europos universitetų studentų organizuojamame simpoziume Kroatijoje ir Portugalijoje, gausybę linksmų įspūdžių parsivežiau iš ISSS - Tarptautinės studentų vasaros stovyklos Bulgarijoje prie Juodosios jūros. Visa tai nesuskaičiuojama aibė naujų draugų ir kontaktų visame pasaulyje, kuriuos visus pasižadėjau anksčiau ar vėliau aplankyti :)
Dabar vasara, tačiau rankų sudėjęs nesėdžiu. Šiuo metu atlikinėju ERASMUS praktiką Vokietijoje, Leipcige. Už galimybę ja pasinaudoti taip pat esu dėkingas universitetui. Rudenį laukia tarptautinis projektas Berlyne ir dar daugiau aktyvių veiklų.
Šiam kartui tiek, jei norėsite, mane surasite. Aš būnu visur. :)

Edvaldas

Komentarai

Populiarūs įrašai